Po dokonaniu zakupu St. Croix od razu ZAREJESTRUJ swojego kija na stronie producenta ponieważ od momentu rejestracji zaczyna obowiązywać międzynarodowa ochrona serwisowa St. Croix. Jeśli wędki nie zarejstrujesz ochrona działa od momentu produkcji, a nie daty zakupu więc może się okazać, że będzie krótsza niż tego oczekujesz. W celu dokonania rejestracji, kliknij w link poniżej.
Numer modelu to oznaczenie serii wędki, jej długości i mocy zaszyfrowane w literach i cyfrach np. ES70MF2
Numer seryjny (series no) to kod zamieszczony na blanku tuż nad rękojeścią - składa się z 2 dużych liter i 5 cyfr - jest on unikatowy dla każdej wędki wyprodukowanej przez St. Croix.
USZKODZIŁEM WĘDKĘ ST. CROIX. CO DALEJ?
Nie martw się! Robimy wszystko co w naszej mocy, żeby Ci pomóc. W jaki sposób? To zależy od tego na czym polega uszkodzenie. Generalnie są 2 opcje:
1. Uszkodzenia wynikające ze zużycia (obluzowany uchwyt kołowrotka - najczęściej efekt zbyt mocnego przykręcania kołowrotka), przelotki etc. tego typu uszkodzenia nie podlegają wymianie na nową wędkę w USA; fabryka St. Croix się nimi nie zajmuje. Chcąc jednak wyjść naprzeciw Państwa potrzebom takie przypadki staramy się naprawić na miejscu tj. w Polsce - robią to wykwalifikowani do tego montażyści. Obowiązuje (zwykle drobna, rzędu kilkudziesięciu złotych) opłata serwisowa plus opłata za transport kurierski.
2. Złamanie wędziska - w tym przypadku wędka zostaje wysłana do USA i tam podlega weryfikacji uszkodzenia. Do USA wysyłamy całe wędki zatem jeśli złamała Ci się jedynie szczytówka musisz odesłać do nas i tak obie części wędki - chodzi o to, alby nowa szczytówka została dopasowana do Twojego dolnika.
WAŻNE. Gwarancja USA nie jest utożsama z polską nomentkaturą "gwarancja".
Producent wędzisk St. Croix udziela własnej gwarancji na każdą oryginalną wędkę sprzedaną poprzez oficjalną sieć dystrybucji. Warunki tej gwarancji nie podlegają kwestionowaniu poprzez prawo polskie ponieważ jest to gwarancja USA. Wszystkie wymiany wędek bądź szczytówek na nowe z USA są odpłatne (opłata serwisowa + podatki, opłaty celne i transportowe związane z importem produktu do Polski)
Jeśli Twoja wędka ulegnie złamaniu z powodu nieszczęśliwego wypadku (potknąłeś się, zahaczyłeś, uderzyłeś o coś blankiem, przytrzasnąłeś klapą bagażnika samochodowego, odczepiałeś przynętę lub zdenerwowałeś się na kolegę podczas połowu i ucierpiała na tym twoja wędka St. Croix możesz skorzystać z planu serwisowego St. Croix. Aby to zrobić:
1. Przesyłasz uszkodzoną wędkę do St. Croix za pomocą oficjalnego dystrybutora St. Croix w Polsce:
Żbik Sp. z o.o
Więckowskiego 98 lok. 1, 90-758 Łódź
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
lub zostawiasz ją u swojego sprzedawcy, który zajmuje się dalej sprawą. Wysyłając wędkę załączasz dowód zakupu oraz Twoje dane niezbędne do kontaktu z Tobą - obowiązkowo numer telefonu oraz adres e-mail. Przesyłając do nas wędkę w ramach serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celch związanych z załatwieniem naprawy, wymiany serwisowej Twojej wędki. UWAGA - nie oddajemy przesłanych do nas popsutych wędek, części wędek, pokrowców etc. Decydując się na skorzystanie z amerykańskiej usługi serwisowej decydujesz się na wymianę wedki lub jej uszkodzonej części na nową za opłatą serwisową.
2. Załączasz do przesyłki z wędką pismo uruchamiające procedurę następującej treści:
Ja, niżej podpisany.....(imię i nazwisko)........przesyłam wędkę marki St. Croix, model................o numerze seryjnym............... i zwracam się z prośbą o wymianę całej wędki/ części szczytowej (odpowiednio) na nową w ramach amerykańskiej usługi serwisowej. Niniejszym zostałem poinformowany o związanej z tą usługą opłacie serwisowej i kosztach towarzyszących (VAT, cło, transport) i zobowiązuję się ją uiścić w momencie odbioru wymienionej wędki/ części wędki.
Pismo musi być podpisane. Przesyłki bez odpowiedniego pisama nie będą rozpatrywane.
UWAGA. Jeśli odsyłasz wędkę z serii LEGEND ELITE / AVID SALMON & STEALHEAD lub LEGEND XTREME - patrz punkt poniżej!
UWAGA. Jeśli masz wątpliwości co do kwoty skontaktuj się ze swoim sprzedawcą.
3. Czekasz aż nowa część lub cała wędka przyjedzie z dostawą z USA.
UWAGA. W wyjatkowych sytuacjach kiedy widać wyraźnie, że wędka została złamana umyślnie w celu jej wymiany na nową wymiana nie nastąpi i wówczas będziemy się kontaktować z właścicielem wędki w celu poinformowania go o tym, że wędzisko nie podlega wymianie.
4. Uiszczasz opłatę serwisową wg. taryfy poniżej (przeliczoną wg kursu dolara celnego, powiększoną o podatek VAT, cło oraz opłatę transportową)
5. Odbierasz nową część lub całą nową wędkę i idziesz na ryby z szerokim uśmiechem :)
*Uszkodzenia wędek z serii LEGEND ELITE SALMON & STEALHEAD, AVID SALMON & STEALHEAD, WILD RIVER, LEGEND XTREME (stare LXS/LXC na turkusowym blanku)
W związku z tym, że serie LEGEND ELITE SALMON & STEALHEAD, AVID SALMON & STEALHEAD i LEGEND XTREME zostały wycofane z produkcji w USA wymiana w przypadku tych wędzisk jest nastepująca:
a) jeśli złamana była część szczytowa i w fabryce jest jeszcze szczytówka do konkretnego modelu to następuje standardowa wymiana szczytówki na nową do tego modelu.
lub
b) jeśli w fabryce nie ma już odpowiedniej do danego modelu szczytówki nastąpi wymiana CAŁEJ WĘDKI na nową, z innej serii - tutaj masz do wyboru:
- 1 wędka z serii Legend Elite (krótka) lub Legend X (w przypadku wymiany z LEGEND ELITE S&S lub LEGEND XTREME) - opłata serwisowa 120 USD + podatki, cło, opłata administracyjna
- 2 wędki krótkie z tańszych serii (w przypadku wymiany za Legend Elite Salmon & Stealhead) np. 1 sztuka z AVID i 1 sztuka z Legend Tournament - opłata serwisowa 120 USD + podatki, cło, opłata administracyjna
- 1 wędka krótka z serii Legend Tornament Bass lub Walley lub AVID, AVID X (w przypadku wymiany z AVID SALMON & STEALHEAD) - opłata serwisowa 85 USD + podatki, cło, opłata administracyjna
- 1 wędka krótka z serii PREMIER, MOJO, EYECON, TRIUMPH lub wędka długa z serii TRIUMPH SALMON & STEALHEAD (w przypadku wymiany z WILD RIVER) - opłata serwisowa 65 USD + podatki, cło, opłata administracyjna
Wysyłając do nas uszkodzoną wędkę do wymiany proszę od razu zaznaczyć na jakie modele chcesz wymianę w przypadku braku Twojego modelu w fabryce w USA. Informację taką najlepiej zamieścić na piśmie uruchamiającym procedurę.
Taryfa serwisowa
Wędziska 1-o częściowe lub dolniki i całe wędziska 2-częściowe:
65 USD – każda wędka z serii: TRIUMPH, PREMIER, MOJO, EYECON, PANFISH, TROUT, RIO SANTO, TIDEMASTER, WILD RIVER, BASS X
85 USD – każda wędka z serii: AVID, LEGEND TOURNAMENT, IMPERIAL, BANK ROBBER, HIGH STICK DRIFTER, VICTORY, X-TREK
120 USD – każda wędka z serii: LEGEND ELITE, LEGEND XTREME, LEGEND SURF
150 USD - każda wędka z serii LEGEND XTREME INTERNATIONAL, LEGEND ELITE S&S I EVOS
Szczytówki wędzisk 2-częściowych:
45 USD – każda wędka z serii: TRIUMPH, PREMIER, MOJO, EYECON, PANFISH, TROUT, RIO SANTO, TIDEMASTER, WILD RIVER
60 USD – każda wędka z serii: AVID, LEGEND TOURNAMENT, IMPERIAL, BANK ROBBER, HIGH STICK DRIFTER, X-TREK
90 USD – każda wędka z serii: LEGEND ELITE, LEGEND XTREME, LEGEND SURF
120 USD - szczytówka z serii LEGEND ELITE S&S I EVOS
Ceny w dolarach amerykańskich przeliczane są wg kursu dolara z dnia fakturowania. Należy do nich doliczyć opłatę celną w wysokości 3,9 %, polski podatek VAT – 23%, opłatę transportową (50-100zł), koszt transportu kurierskiego na terenie RP (35 PLN lub 40 PLN w zależności od tego czy opłatę uiścisz przelewem czy wysyłka zostanie wysłana za pobraniem.
Przysyłając uszkodzoną wędkę do dystrybutora St. Croix wyrazasz zgodę na uruchomienie procedury serwisowej, co wiąże się z wymianą części wędziska lub całego wędziska na nowe i opłatą serwisową.